روز مرد منهای جوراب

اینم هدیه ما واس آقامون! خخخ

 

یعنی تا این حد من به فکر آقامونم که داره لونه میسازه واسمون!

همین به دونه بلوک اگه بدونید چه سهم بسزایی در ساخت خونمون داره!!!

اصن چقدر  من زن زندگیم!؟ واقعا چقدر؟!

  • مهر2خت
شنبه ۴ ارديبهشت ۹۵ , ۲۱:۵۱ عارفه (بانوی دی ماه)
مبارک آقاتون من هرچی گشتم بلوک سیمانی راه راه سبزآبی بجورم نشد آخرشم مجبورشدم یه ادکلن هدیه بدم به بابایم:|
عه؟
مگه بابای او هم در حال بنایی بیده؟!
خخخخ مبارکش باشه انشاءالله بزنه بره عروسی:دی
خسته شدی:)))
در چه مورد؟
حالا چرا ناراحت؟

((:
چرا ناراحت؟
اونا آیکون خنده س:))))
الانم خندیدم:-D 
عه ؟-آخه واسه من برعکس اومده بود:دی
از همراهی شما یه دنیا سپاس
:x
به به دخترم چه خانومی شده واس خودش :دی
تبریک عزیزم.
سلامممممممممممممممممممممممممم
نیمچه مهندس خودتی؟! :((( (اشک شوق از دیدار یک آشنا در بیان!) :دی
کجایی تو؟! بازم مینویسی؟!
ممنون گلم
سلام عزیزم.بله که خودمم.
راااااااجو بیا بغلم برادر (فیلم هندی) (:
بله شوع کردم مجدد به نوشتن.
اون دوستت در چه حاله ؟دیگه نت نمیاد؟
:((( فیلم هندی رو خوب اومدی
خوشحالم کردی نمیای بیان؟
خوبه نه دیگه سر زندگیشه اونم
نمیام چی؟متوجه نشدم.
از سر خونه زندگیش نمیتونه بیاد نت؟عجب کدبانویی بوده دخترم خبر نداشتم.
سرویس وبلاگ بیان منظورمه
دیگه شاید وقت نمیکنه
اصن ما هر دومون به تو رفتیم از بس خانومی :دی
دلم نمیاد وبلاگمو ترک کنم.دل کندن ازش برام سخته :دی
خانومی از خودتوونه :دی
میفهمم خیلی سخته
فرقونتون :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan