موش بخورتت با این همه نمک، هموطن!

الان من هیچ کاری به برگزیده شدن جناب ترامپ به رئیس جمهوری امریکا و تاثیرش روی اوضاع سیاسی و اقتصادی بین المللی و داخلی ایران ندارم!

هیچ کاری هم به رویکرد رادیکالی و خشن این جناب و توی قوطی رفتن برجام و این صوبتا هم ندارم!

کاری هم ندارم که اگه یه نکته مثبت داشته باشه اینه که با این شکم گنده های ملخ خور سر و حسابی نداره که امیدوارم فقط شعار انتخاباتی نبوده باشه!

به اینکه که انگار همه منتظر بودن تا این دوست عزیز سر کار بیاد و سر یه هفته در ِ هر شبکه اجتماعی و سایتی رو که باز میکنی از سیر تا پیاز زندگیش مطلعت کنن که مثلا یارو سال 1992 یه سکانس تو فیلم تنها در خانه بازی کرده یا مثلا پنت هاوسش توی طبقه 66 ام توی برج تو منهتنه یا سه تا ازدواج رسمی داشته و خدا عالمه چندتا اعتباری و غیر اعتباری حتی! یا پریروز صبح توی راهروی خونش 3 تا عطسه کرد و یه بار هم دماغشو کشید بالا مثلا! -گویا خیلی مهمه این چیزا!- هم کاری ندارم!

ولی به شیرین کاری جدید ملت غیور و همیشه در صحنه و عزیزان خوش قریحه و ملاحت طبع کاربران قند عسل ایرانی کار دارم استثنائا

طرف رفته تو صفحه شخصی این بنده خدا نوشته:

- دخترت شوهر نمیخواد؟ -!؟- مهندسی شیمی دارم تو ام که پول داری حله -!!!!‌-

-منو به غلامی قبول کن -!!!-

-ماشاالله دختر خوش بر رو و با کمالاتی داریا-!!!-

و

... [دیگه خانواده از اینجا رد میشه!]


نکن برادر من، نکن!

دوست عزیز، نکن!

عزیز دل من زشته، نکن!doh smiley

همین کارا رو میکنید که میگن ایرانی ان دیگه! همین کارا رو میکنین که تره هم واسه ما خورد نمیکنن!


  • مهر2خت
اصلا عاشقِ این سه‌تا شکلکِ آخریت شدم ، خیلی بااحساسن :دی
:))) قابل نداره چشمتو گرفته وردار ببر‌:دی
این چهر تا شکل آخرین ته احساساتمو رساند :)
:دی
امان از ما :/
امان!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan