چون خیلی ریزه مهم نیس زیاد :دی





این پارچه ای که ملاحظه میفرمایید ملافه یه بچه خردسال نیست، پرده اتاق ته تغاری جان میباشد که من و مامان البته با تفویض اختیار از طرف ایشان برای اتاقش خریدیم!  خب خوشگله دیگه بامزه ام هست تازه!
فکر میکردم وقتی ببینه بگه چیه این خریدین!؟ ولی گفت چرا پاتریکش صورتی نیس؟! -!!!- :| از همین جا یه بار دیگه مطمئن شدم که خواهرمه! :دی همین قدر مث خودم جلـ ـ ـ ـ. ...ـ عه نه! یعنی با کودک درون هوشیار و بیدار و جست و خیز کن حتی!!! و عاشق چیزای جینگولکی! :دی
خدا وکیلی الان که مامان دوختش
یه تردید ریزی توی ذهنم اون دور دورا نسبت به انتخابم سو سو میزنه! :دی آخه اتاقش بیشتر شبیه بخش تزریقات کودکان اورژانس شده تا اتاق یه دانش آموز سال دوم هنرستان معماری!!! 


  • مهر2خت
خوبه که ، شاده :)))))))
معماریا ژیگول پیگول دوست دارن :))))))))
خواهراشونم دوست دارم چه برسه به خودشون:دی
خداییش فکر کردم این ته‌تغاری‌جان‌تون فوقش ابتداییه دیگه :دی
ولی از دوستای گلِ خودمم هستن که به اینجور ملافه‌ها علاقه‌مند باشن ؛ قشنگه :)
البته نظر منم اینه که پاتریکِ صورتی خوشگل‌تره .
:)))))))
آره خب صورتی بود بهتر بود:دی
واااااییی پاشیدم از خنده :دی
ای بابا باز که پاشیدی!؟ در و دیوارمون پرتقالی شد عوضش! :دی
پنجشنبه ۲۷ آبان ۹۵ , ۰۰:۲۱ 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
نه واقعن
چرا پاتریکش صورتی نیس؟😐😃
اصلا تصوراتم بهم ریخت😲
من چه بدونم! اصن تخصیر کارخونه ای که پاتریک رو صورتی نزده!  کارخانه خر است :دی
بنده از همین تریبون از طرف کارخانه بابت بهم ریختن تصوراتت عذر میخوام :دی
ای جاننننن ته تغاری جان ما الان داره معماری میخونه ....
اییووووول بابا...من فکرم هنوز تودبستان مونده .خخخخ
..
عزیزم :)) جذابه ها
بهله بچه همساده زود بزرگ میشه دیگه! :دی
خیلییییی! :))
کجا بودی تو عارفه!؟؟؟؟؟؟؟ من کلی دنبالت گشتم
همین دور و برا می چرخم میگردم D:....
وبت کجاست؟
چطوره حالش؟
اینجام خواهر:)..
ولی نوشته ندارم
عه چرا؟
ان شا الله می نویسم اون بالایی ام منم :)...
منتظرم
سلام وبلاگ خوبی دارید..اگر مایلید هم رو دنبال کنیم و هر روز برای هم و برای هر مطلب هم دیگه نظر بذاریم تا وبلاگ هامون پر بیننده تر بشه.....منتظر خبرتون هستم
يكشنبه ۳۰ آبان ۹۵ , ۲۱:۵۸ سیّد محمّد جعاوله
سلام
لطفا وبلاگ دروغ نوشت رو دنبال بفرمایید
متشکرم.
خیلی قشنگه،منم به همین شدت کودکِ درونِ فعال و شیطونی دارم.این خیلی عالیه:) 
عالیه این کودک درون دوس!:دی
سلام
وای عالی بود دمتون گرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan