فقط من موندم نقش مترجم چیه این وسط!؟ :دی

به مناسبت هفته  کتاب و کتابخوانی رفتیم و این کتاب خوشمل را برای خود اشتراء (جدیدتر از ابتیاعه!big smile2 smiley ) نُمودیم!

ببینید چقدر ناز و جینگولیست...نخندید فوایدش را اینجا بخوانید.




روی عکس کلیلک کنید /(^-^)\


  • مهر2خت
برا منم میخریدی خب :(
نگفتی خو....حالا هم دیر نشده آدرس بده بفرستم برات :(
به به :))
بح بح:دی
تو هم از اینا دوس داری آرزو؟:دی
چهارشنبه ۳ آذر ۹۵ , ۱۳:۰۷ 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
منم ازینـــــا😊😊😊
چقدر طرفدار داشت نمیدونستم:دی
سلام خسته نباشید !
اگر میخواید سئو وبلاگتون بالا بره یا بازدید گوگلتون سریعا زیاد بشه حتما یه سر به وبلاگ گوگل سئو بزنید ! ممنون :)
چهارشنبه ۳ آذر ۹۵ , ۲۳:۴۹ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
چه عالی...
والا من انقدر کتاب نخونده دارم که همونا رو بخونم هنر مردم دیگه کتاب جدید خریدن پیشکشم!!! :(
غصه نخور اومده منم دارم :دی می خونیمشون انشاءالله
چهارشنبه ۳ آذر ۹۵ , ۲۳:۴۹ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
چه عالی...
والا من انقدر کتاب نخونده دارم که همونا رو بخونم هنر مردم دیگه کتاب جدید خریدن پیشکشم!!! :(
عه دوبار اومده:دی
دلم مداد رنگی خواست:(
فابر کاسل ۳۶ تایی با جلدفلزی
منم میخوام! ؛))
:)
عه چرا ناراحت؟!
عه ایول  ..خیلی خوبه  ..
منم شنیدم ازش
میگم اشترا چیستش؟
اوهوم اینقده باحاله عارفه...! :دی
معادل کلمه ابتیاع
ابتیاع چیه اونوقت 
:دی
یعنی خریدن دلبندم :دی
ماعم خریدیم (:
خیلی خوبه ((:
مبارکه چقدرش رو رنگ کردی؟:ای
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan