#فان کشون...:دی

آورده اند که روزی مریدان در بلاگستان چریدندی نه یعنی پرسه زدندی که ناگاه بدیدند که شیخنا ابو اسفنج بلاگستانی دامت برکاته یاران را به چالشی فراخواندی...چالش آن بُود که مریدان جملگی دست به قلم گشته و دِماغ خود به کار انداختندی و صُور تنی چند از اهالی بلاگستان را منقش کردندی و موجبات انبساط خاطر خود و دیگر مریدان را فراهم آوردند، یاران که این پست را بدیدندی جملگی شیون ها و فغان های سر ندادندی و جامه ها ندیرندی (چه معنی داره هر چی شیخ گفت اینا فرتی شیون سر میدن و جامه میدرند؟! دهههـ والا) بلکه لبیک گفتندی!


حنانه ---->ghalam-zan.blog.ir

المی ---->abnabatchoobi.blog.ir


توضیحات:

  1. پای حنانه زیر چادرش است! فکر نکنید ما پایش را از خاطر برده ایم!
  2. چادر حنانه تماما توسط راپید 0.7 ته تغاری رنگ شده که خیلی هم گران است و البته غصبی! خخخخخ
  3.  در بقیه قسمت ها هم از ماژیک های راندو ته تغاری استفاده شده که در فرصتی مقتضی و به دور از چشم وی ربوده شده!
  4. آن قسمت های سفید در چادر حنانه انعکاس نور است الکی مثلا!
  5. آن سبد کنار المی مملو از آبنبات های گردالوی رنگولیست!
  6. به چشم های درشت المی دقت کنید در حال بارش شیطنت است! (تصویر ذهنی ما از وی اینگونه است!)
  7. امیدوارم (حنانه جان و المی عزیز)  نقاشی من را حمل بر بی ادبی نگذاشته و از من دلگیر نشوند از ته دل آنها را دوست میداریم و انقباض خاطرشان موجب انقباض خاطر ماست!

  • مهر2خت
اخی چه جالب
:)
وااااای...این منم؟ :))))

چشمام همینقدر گرده واقعا...
گل روی سرمو نیگااا... آقا از قضا من همیشه یه خنزرپنزری هم به روسریام آویزون می‌کنم :)))))

وای خیلی خوبه... :))

راپید گرووون خرجِ چادرم کردی ^_^ خدا هزار تا راپید در این دنیا، ده هزار تا در اون دنیا بهت عوض بده الهی...

المی هم عااالیه :))

وای...من اینو می‌خوام قاب کنم بذارم هر روز ببینمش...اصا  :)))

وای وای...
آره خود خودتی حنانه:دی
آره میدونستم بهت میاد این گله!:دی ببین چقدر ناز شدی:دی
اجرنا عندالله! فقط راپیدش غصبی باشه بازم دعات مستجاب میشه!؟ :| :دی
عالی میبینی!
جدی؟! اینقدر دوسش داری که میخوای قاب کنی؟! :دی
سه شنبه ۹ آذر ۹۵ , ۲۲:۰۴ مکاترونیک خودرو
چه زیباطراحی شده اند
دم طراحش جیییییییییییییز
خواهش میشه چشماتون زیبا میببینن :)
توی این هوا میچسبه:دی
منم میکشیدی!!!
ای بابا دیگه وقت تموم شد متاسفانه انشاءالله دفعه بعد عزیزم :)
واااای عزیزمممم:-)))))
خیلی باحال شدههه
مرسییییی:)))
برش میدارم بلا خودم^___^
نه بابا من کلا ناراحت نمیشم:-)
خیلی هم جالبو نازو گوگولیهههه:-))
دوستش داری؟ :دی
قربونت
برش دار مال خودت:دی
آفرین به تو دخمل ناز و خوب و با جنبه:)
قابل دار نیس:دی
چه قشنگگگگگ:))
قربونت چشمات قشنگه :)
چون برای کار خیر بوده عیب نداره :دی

عکس پروفایل تلگرامم گذاشتمش..خیلی ماهه ^_^
عه? خب خیالم راحت شد:دی
اخی عزیزم نازی:*
ماژیکااای من؟!!!

چی میبینم مهردخت؟! @_@این بازیا چه معنایی میده؟!
نههههههههههههه یعنی اره یعنی نمیدونم سووووووووووووووووت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan