Happy AccOuntant's Day

اوهوم ...اوهم...اهام (سرفه) هپشی!

مدیونین اگه فکر کنین ذره ای خود شیفتگی در وجود من نهفته اس!black eye1 smiley پل صراط و ازین صوبتا!

اصولا پیشرفت اقتصادی جامعه تنها به سرمایه دار و سرمایه گذار و تولید کننده و نیروی کار بستگی نداره بلکه به مدیریت و برنامه ریزی یه عده انسان کاردان به نام حسابدار بستگی داره که به موقع تصمیم های سرنوشت ساز و سیاست گذاری های هوشمندانه در سطح خرد و کلان رو به سرمایه دار ارائه میده! بعله! یعنی همچین جامعه موثر و مهمی هستیم ما حسابدارا!coffee bath smiley

البته هستند کسانی که حرفه حسابداری رو در حد یه جمع و تفریق دخل و خرج پایین آورده و فکر میکنن با یه دوره یک، دو یا فوقِ فوقش سه ماهه آموزشگاهی شدن حسابدار!bored smiley و الان جای من و امثال من که چهار سال درس این کارو خوندمexplanation smiley و غولهای خفنی مثه حسابرسی دولتی، میانه I و II  و پیشرفته I و II و صنعتی های III گانه رو با میانگین نمره ای حداقل 18 پاس کردمbook smiley گرفتن! (یعنی میخوام خودمو بزنم تو دیفال!)

 و یا معدود حسابدارانی که ارج و منزلت کاری خودشون رو پایین آورده و ضمن تصدی کرسی منشی [با احترامات کامله به خانم شیرزاد و همکارانشون!] گاهی چهارتا حسابو رو هم میزنن و دلخوش به اسم حسابدارن! حتی وقتی کارفرما بهشون میگه کاری به حساب بانک نداشته باش! کاری به موجودی نقدی نداشته باش! فلان حساب رو من خودم میبندم! بهمان رو خودم جمع میکنم! فکر نمیکنن که اینکه نشد حسابداری و این کار از عهده قُل مراد هم بر میاد!!! مثه یک موجود نجیب کار میکنن! و کلا با هر ساز کارفرما به موزون ترین شکل ممکن میرقصند!dance smiley...نکنید آقاجان...نکنید! [البته عناصر ذکوری که مجبور به امرار معاش هستند قابل اغماض اند!]

توی تقویم ما که اصولا از عطسه ناصر الدین شاه تا ازدواج نود و پنجم فتحعلی شاه ثبت شده، از  15 آذر ، روز ملی و آغاز هفته جهانی و ملی حسابدار (9-3 Dec)  هیچ خبری نیست!

و این رنج است...

هر چند اصولا ما حسابدارا کلاسمان در حد بین المملی میباشد! بعله ...یعنی ما همچین جامعه International ی هستیم!

به هرحال گرچه از دوستان وبلاگی هیچ کس حسابدار نیست! [یه دوست حسابدار داشتیم که نمیدونم به کدوم سوراخ فرو رفت و وبلاگشم کن فیکون شد!] اما بنده به نوبه خودم این روز فرخنده -!- big smile2 smileyرو به تمام حسابدارن ، حسابرسان ، دانشجویان حسابداری ، کسانی که دوست دارن حسابدار بشن! یا حداقل حسابدارا رو دوست دارن! و در رویکردی پاچه خوارانه به تمام مودیان مالیاتی ، سرممیزان ، ممیزان ، ته ممیزان و کارکنان خدوم و شریف اداره دارایی و سازمان مالیاتی شهرمان ، شهرتان و شهرشان تبریک و شادباش عرض مینمایم!bliss smiley



+ خدایا ! جسم و روحم را توفیق ده

تا هر چه استهلاک انباشته جسمم

بستانکارتر می شود ،سرقفلی روحم

بدهکارتر شود



  • مهر2خت
سلام یه مدت نبودم :|
درگیر طراحی بودم :|
قالب جدید چطوره ؟
من رشته م نرم افزاربود
ولی حسابدارهتل بودم
عجب خب بر شما نیز تهنیت باد:دی
سلام عزیزمم 
روزت مبارک باچه  
ماچ و موچ ...
واقعا حسابدارا واقعا خیلی خوبن ....
..

ممنون عزیزم
ماچ موچ میچ
سلام عزیزم :)
از وب مسی ریکا اومدم پیشت :)
دوست شیم آیا؟! 
منتظر خبرتم گُلم ^_^
سلام یاسمن بانو
چرا که نه؟ چی از این بهتر؟
چهارشنبه ۱۷ آذر ۹۵ , ۱۵:۳۰ 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
خوبه من یکی دوروز نمیام
همه یا تولدشونه یا روزشون😁
درنتیجه دیرمیرسم ب مناسبت ها🙄
خلاصه ک روزتون مبـــــارکـــــ👌👌👌
+میانگین نمره چند؟😳😳😱😱
خخخخ خب هر روز بیا این غیبت هاتم غیر موجهه از نمره انضباطت کن میشه ؛دی
قربونت!
تو دانشگاه این نمره از محالاته؟:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan