بدبخت اون مصدومی که این میخواد نجاتش بده...!

افتخار دارم که از همین تریبون از یکی دیگر از نوابغ این مرز و بوم که تا کنون از چشم اجانب مغفول مانده و هنوز موفق به کشفشون نشده اند پرده برداری کنم ...

کلاس کمک های اولیه/ مختلط /range سنی کاملا Random

مربی: برای اینکه بفهمید مصدوم در چه وضعیتیه اول باید بتونید نبضش رو بگیرید، نبض در دو محل از تمام بدن قوی تره اول در طرف درونی مچ در نزدیکی کناره شست دست، و در گردن در میان نای و عضله گردن. اصلا اول از خودتون شروع کنید نبض خودتون رو در طول 60 ثانیه بگیرید ببینم.

هم ساکت ان و زیر لب دارن میشمرن...

یهو نابغه مذکور بلند میشه خیلی جدی و با اعتماد به سقف میگه: آغا ما نبض نداریم -!!!- 

دیگه خودتون تصور کنید برای کلاس چه اتفاقی میفته...!

مربی:

بچه ها:

دوست با ذکاوتمون:

اون عروسکه که باهاش آموزش میدن (نمیدونم اسمش چیه!:دی):

  • مهر2خت
چهارشنبه ۸ دی ۹۵ , ۰۱:۲۲ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
آخعی گناه داره خیلی ضایع شده...
آره طفلی:دی
:/
حنانه تو کلاس شما هم از اینا هست؟:دی
مورد داشتیم نتونستن اون نبضی که فکر کنم اسمش براکیال بود رو پیدا کنن و گفتن که آقا ما نبض مچ داریم ولی بازومون نبض نداره؛ ولی وجدانا با نبض مچ به مشکل برنخوردیم :))))
:(((((((((
نبض کردن بود تازه:دی
و ما : خخخخخخخخ
:دی
بالای ستاره‌ی وب شما یه ستاره‌ی دیگه هم روشن بود با این عنوان: بدبخت کیه؟
تناسب جالبی با عنوان این مطلب ایجاد کرده‌بود:))
من هم از همین نوابغ بودم!
چه جالب :دی
نه بابا!  تو هم نبض نداشتی؟!:دی
اینکه چیزی نیست ..ما تو کلاس دفاعی مدل  نداشتیم من شدم مدل   دیگه حساب کن با شیطنت های من و دوستان چه شد ان کلاس ...

دقیقا مدل چی شدی الان؟:دی
یعنی مصدوم شدی ؟:دی
پنجشنبه ۹ دی ۹۵ , ۲۲:۰۱ پرتقالِ دیوانه
خیلی دوست دارم منم برم کلاسای کمک های اولیه رو
برو خعلی باحاله:دی
جمعه ۱۰ دی ۹۵ , ۱۴:۰۶ بانوی دی ماه
اره مصدوم بودم از این اتلا میبستند بمنD:
تا حالا تجربه نکردم ولی باید خعلی باحال باچه
:))
:دی
:)))))) درود خدایان بر او باد :دی
:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan