مرا ببر خسته خانه!



عرضم به حضور انورتان که دوش شیخنا و مرادنا مهردخت بانو پس از چندی پیکار بی فرجام با بیماری مهلکش -!!!- سرماخوردگی ویروسی شدید در حالی که چیزی از انبوه کلنکس های منزل ابوی اش باقی نماندی و پوست نواحی مرکزی صورتش دچار استهلاک هشتاد درصدی شدی، عاقبت تسلیم چرخ گردون روزگار گشتی و .... 

جان به جان آفرین تسلیم نمود؟؟!!

 خیر! (کجا به این زودی؟! من در عنفوان جوانی هزار امید و آرزو دارم اصن من هیچی سید جان چی؟! مرارت ها کشیده تا منو یافته ! والا!)  داشتم می گفتم عاقبت تسلیم چرخ گردون گشتی و رو به مریدان (در این صحنه مریدان به شوی مهربان و خانواده گرامی اش اطلاق میگردد) ناله کردندی که: مرا ببر خسته خانه!

شوی وقت را نکشتی و بانو را جَلدی بر مرکب نشاندی و نزد طبیب بردی و طبیب(ـه)  هم نامردی نکردندی چهار عدد انژکیسیون ناقابل پیشکش نشیمنگاه وی نمودی که تاکنون دو دستگاهش را استعمال نمودی و به واقع نابود گشتی و در همان خسته خانه گنجشکان حول سرش چرخیدندی و افقی گشتی و فی الحال از وهم آن دوی باقیمانده با خاک یکسان گردیدی و سپس سیدجان با متد سونا درمانی* خود وی را تا صبح آبپز نمودی و نامبرده هم اکنون از حالت افقی به زاویه 70 درجه تغییر حالت داده و رو به بهبودیست...(البت نقش کمپوت بالاخص ار نوع آناناس در تسریع بهبودی اثبات شده اس، صرفا جهت اطلاع گفتم منظور خاصی نداشتم!!!)

 

*متدی -برای من گرمایی- به شدت زجر آور و دهشتناک و مزخرف و متاسفانه بسیار موثر که طی آن سرما خورده بخت برگشته با کلاه و ژاکت و پالتو در زیر حداقل دو پتوی چاق و چله به واقع مدفون گشته تا به حد مرگ عرق کند و خوب-!!!- شود!
 **عنوان، یکی از حکایت های کتاب قمر در عقرب نوشته شرمین نادری


سیدجان نوشت: الان زنگ نزنی دعوا کنی ها من کنار بخاری دارم پست منتشر میکنم!

  • مهر2خت
مواظب خودت بآآآآش...
خسته نباشی، یک
به حرفای آقاسید گوش بده، دو
خدا شِفا، سه

قوی باش :)))
آخ از سرماخوردگی..
چشم
قربونت یک
چشم من دختر گوش حرف کنی هستم دو
انشاءالله سه
سعی میکنم
اخخخخخخخخخ
اوه‌اوه، خود سرماخوردگی یک‌طرف، آمپول و متد سونادرمانی‌تون یک طرف!
الآن می‌خواستم بگم ان‌شاءالله هرچه سریعتر به ۹۰درجه برسین، گفتم شاید باید بگم صفر درجه، بستگی داره اون ۷۰درجه رو نسبت به افق گفته‌باشین یا قائم! به‌هر حال امیدوارم زودِ زودِ زود، خوبِ خوبِ خوب بشین :))
آره واقعا
نه همون نود درجه درست بود آرزو جان :))))
ممنون عزیزم
امشب هم سونا پرمانی رو ادامه بدی نود درصد بهبود یافتی :دی
یا خداااااااا :((((((
ا وا :|
کمپوت آناناس پست کنم مادر؟:))
من سال 95 رو سال سرماخوردگی اعلام کردم از بس که امسال سرما خوردم :)))
من برات زاویه 180 درجه ی عمودی آرزو می کنم. خوشحال و سر پا : )
نه من خودم اون هفته انشاءالله میام ازت میگیرم مامان
انتخاب شایسته ایه کاملا:دی
با تچکر مامان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan