بیا تو بغلم، ولنتاین...!*


سلامdoc who smiley

اصولا من از اون دسته آدمایی نیستم که  فرهنگ ها و رسوم وارداتی رو بدون استثنا تماما نفی میکنند! و کلهم اجمعین برخورد متحجرانه و کاملا غیر قابل انعطاف دارند!

من میگم بابا...اصن چه معنی میده که این قدر آغوش فرهنگ ما باز باشه؟! ها!؟ هر چیزی رو فکر نکرده و تحقیق نکرده از دور افتاده ترین دهات های اروپا و امریکا "زارت!" بپذیریم؟! در حالی که خودشون اصن محل _بوووووووووووووووق_  هم بهش نمیذارن!!!

درحالی که اونا به سنت های کاملا مثبت و قشنگ ما شدیدا واکنش نشون میدن! و حتی چند سال پیش که google لوگوی نوروز رو طراحی کرد واسه ماه فروردین ما و march خودشون با حجمه شدیدی روبرو شد که آخرشم مجبور شد برش داره!delete 2 smiley

یکی از مسائلی که به خصوص این چند سال اخیر به طور ویژه ای مورد توجه ملت، اعم از پیر و جوون و کوچیک و بزرگ، قرار گرفته، مسئله ولنتاینه! که مثلا این روز رو روز عشق می نامند و ما هم طبق معمول آغوش مهربان و فراااااااااااخمون رو به طرز عجیب و شگفت آوری واسش باز کردیم! به ضرث قاطع _در حالت کاملا خوشبینانه_میتونم بگم شاید زیر 10 % رفته باشن و راجع بهش تحقیق کرده باشنکه آقا اصن این از کجا اومده و ریشه اش چی بوده و از این صوبتا! ولی خوب بلدن اس ام اس هایی که واسشون اومده رو به صفر تا 100ـه شماره هایی که توی گوشیشون Save کردن Forward کنن! و بشن کاسه داغتر از آش! حال اون که خودشون اصن جدی نمیگیرنش!

تازه موضوعش به این شکل نبوده که الان هست! کل قضیه نشات گرفته میشه از یه سری خرافه که آدم واقعا خوش خجالت میکشه، بهش باور داشته باشه! ولی با هوشمندی تمام یه ذره چشم و ابروی قضیه رو درست کردن و شاخ و برگش دادن و به شکل کاملا شیک و شکیلی در بسته بندی "روز عشق" _که هفت قرآن به میون هیـــــــــــــچ نکته منفی و خلاف اخلاقی نداره و کامــــــــــــــــلا!!! زیبا و پسنده و عاشقانه اسcupid smiley!!_-قالب کردن به ما!

و متاسفانه یه عده هم با تبلیغات سر سام آور !!! که از در و دیوار و پنجره و ایمیل و کامنت و اصولا هر روزنه ای به ابعاد 1*1*1 سانتی متر مکعب میکنن تو چشم و گوش و مخ آدم، سود میبرن در حد جام جهانی! و چه میدونم عروسک و عطر و کلا هر جنس بُنجُلی که تو انبار دارن میفروشن به یه مشت آدم از همه جا بی خبر مث من و شما! که حالا مثلا این رنگش فلانه ، یعنی عاااااااااااااااااشقتم! این گندش (وقتی بنجل باشه به جای رایحه، گند میده دیگه! ) آدم رو یاد دوتا قلب میندازه که که از 800 جهت به هم وصلن و همه چی گل و بلبل و صفا، سیتی، منگوله!

اون وقت منم بشینم اینجا با این حالم! حرص بخورم که چقدر بعضیا ساده ان!


+ علی رغم سیاست کلی خودم در باب جواب دادن به اس ام اس ها بدون فوت وقت حتی در صورتی که یک کلمه باشه، هر گونه اس ام اسی با این مضمون واسم میاد هرسال، جواب نمیدم!

 +یه کم به داشته های خوبمون بشتر بها بدیم!

+ اینا حرفا تو دلم مونده بود نمیگفتم غم باد میشد!



*این پست باز نشر بود از وبلاگ قبلیم

  • مهر2خت
آفرین
حالا خوبه که ما 5 اسفند رو داریم به نام سپندارمزگان که خیلیامون اصلا خبر ندارن
چون همیشه مرغ همسایه غازه
درسته دقیقا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan