کی بود؟ کی بود؟ من نبودم؟


شاید باورش براتون سخت باشه اما یه نفر توی خونه ما زندگی میکنه که قابل رؤیت نیست -!-  (نه بابا شب جمعه ای از جن و از ما بهترون حرف نمیزنم!) اما از آثاری که از خودش به جا میذاره میشه وجودش رو اثبات کرد...

بذارید از یه زاویه دیگه براتون توضیح بدم...
از وقتی مامان نتونست جوابی برای سوالهایی از قبیل کی فلان چیز رو (به طور مثال ناخن گیر) رو برداشته و سر جاش نذاشته یا کی برچسب بهمان شیشه رو کنده یا کی تخمه خورده و پوستش رو ریخته بیسار جا (به طور مثال پشت مبل) ، پیدا نکرد و همه افراد حاضر در محل سوت زنان اظهار می داشتند: ما نبودیم!  کم کم به تنهایی به این نتیجه رسید که خب یه شخص سادسی(ششمی) توی خونه ما هست که تمام کارهایی که فاعلی براش یافت می نشود رو انجام میده...!
و وی کسی نیست جز...
خرزو خان!!!
الان چند روزه که گیره روسری سنجاقکی محبوب منو برداشته و پس نمیده چیکار کنم؟! :((((



 



  • مهر2خت
خونه‌ی ما هم هست خرزوخان! :))
عه چه جالب همین اعمال رو انجام میده؟
جن داره خونتون؟
نمیدونم شاید:دی
مثلا این سنجاقه هم از خودته.......خخخخخخخخخ.....
نخیر به دلیل مفقود شدن نامبرده از مال تو عکس گرفتم حالا رنگش رفت ؟:دی
آیت الکرسی رو بخون پیدامیشه :)
هروقتم چیزی رو میخوای جایی بزار بسم الله الرحمن الرحیم بگو تا یادت نره کجا گذاشتی :)
حتما مرسی از پیشنهادت
یه بیماریه مسریه تو خونه مام هست:)))
عه خب خیالم راحت شد پس اپیدمیه:دی
نفر سادس خونه شما که ته تغاریه
شاید اون برداشته (:
نه عزیزم دقت نکردی
ما الان پنج نفریم در حال حاضر نفر یادش میشه همون خرزوخان!
بعدشم ته تغاری که برداره که به من میگه
یا ابالفضل :|
چی شده؟!:دی
شایدم "سید جان" برداشته نممیگه:l
نه آقا‍! من برنداشتم! مالتو سف بچسب همسایه رو دزد نکن!!! :q
دوست باشید بابا عه :دی
فکر می کنم از این خزرو خان ها زیاده!
که البته یکیش هم نصیب خونه ی ما شده.
من که کم کم دارم به روح اعتقاد پیدا می کنم!
به همین برکت قسم!
:)))))
نه بابا!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan