بفرمایید عَرَق!


بنده از همین تریبون از شما دعوت میکنم بی خیال درس و کار و میانترم و انتخابات و اصلا زندگی و مشکلات و ... بشوید و بیایید اینجا عرق مَرَق (ضمن عرض خسته نباشید خدمت برادران منکراتی عزیز، از نوع گیاهی منظورم بود! :|) بخرید و بخورید و حالش را ببرید...

والا

گلابگیری هم ببینید تازه!

(همچین خونواده هایی هستیم ما یعنی که تا این حد به اعتلای صنعت گردشگری این مرز و بوم میاندیشیم! :دی)

من و گونی گل، یهویی - - - - > تماشا

عکس نوشت: کاشان/قمصر/ کارگاه گلاب گیری سنتی پسرخاله اینا! :دی

 

  • مهر2خت
به به :)
:)
من یدونه گل رو که بو می‌کنم، دلم می‌خواد همینجوری جلوی بینی‌م بمونه تا تهِ دنیا! 
دیگه الآن شما بین این همـــــه گل خوشبو کیف می‌کنی! :))
آخی عزیزم خب تو هم بیا بو کن اینجا :دی
یه سینی گل که خشک.میکنیم واسه چای و اینا تا چند روز کل خونه بوی گل میپیچه
در و بازکن من پشت در خونتونم
کوشی در بازه ها
نمی بینمت:دی
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۹۶ , ۱۲:۰۸ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
مهردختتتتت
دلم آب شد
من ترم زوج بعدی یدونه غیبتم نمیکنم عوضش وسط فروردین پامیشم میام اونجا دلم رفت خب
نازی نازی
آفرین فکر خوبیه ببینم چی کار میکنی
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۹۶ , ۱۳:۲۱ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
قول محل سکونت میدی؟
امضا سنگ پای قزوین=)))
=)))))
عزیزمممم حتما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan