لدفن...:(



آهای دوستانی که میرین (رفتین) نمایشگاه...
آهای عزیزانی که لابه لای اون همه کتاب پرسه میزنین (زدین)
آهای بزرگوارانی که عطر کاغذهای نو و تازه چاپ شده رو استشمام میکنین (کردین)
لطفا به یاد ما پیازم بخورین...:((((

  • مهر2خت
نگو ... دلم خونه
:(
کتاب گرونه ما نرفتیم نمایشگاه واس همین 
عه تو هم نرفتی عارفه؟:(
یه وقت زشت نباشه من منظورته نفهمیدم؟ :))

یعنی ناراحتی که ماهم نمیتونیم بریم نمایشگاه؟ 😂
:)))
نه منظورم این بود که هر کی رفت یاد ما هم باشه که نرفتیم:دی
ولی چه پیازهای خوشگلی آدم دلش میخواد 😂
قابل نداره
چشمتو گرفته بردار:دی
حالا چرا پیاز؟
مثلا نمیشه سیب زمینی سرخ کرده خورد؟
رجوع شود به
http://mashgheshab69.blogfa.com/post/329
سیب زمینی سرخ کرده!!! حاشا و کلا
خیر آقا خیر!
سوال بعد


:))

واقعا... نمیدونم این طلسم ِ نمایشگاه ِ کتاب ِ تهران نرفتن ِ من کی میشکنه :دی
تو هم بانوچه؟ :)))))
اره ازبس قیمت ها بالاست فقط باید عضو کتابخونه شد و بس
:)))))))))
عزیزززززززم :) ببین من هم نتونستم برم نمایشگاه، یه چندتایی از دیجی کالا خریدم که دلم شاد بشه
مرسی که امیدواری دادی مامانِ لیلی :*
عزیزم ...فکر کنم منم باید این کار رو بکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan