از کِی واقعا؟!


دیشب  من و سیدجان در نقش پدر خانواده سه نفره موقتی مون (من ، سیدجان و ته تغاری در غیاب مامان و بابا) خواستیم اقدام به ابتیاع نان کنیم.

سوار بر مرکب شده و به سمت نانوایی شتافتیم و از اون جایی که سیدجان پول نقد همراهش نبود بنده به زعم خودم در حرکتی لارج گونه از محل ذخیره ارزی یه اسکناس ده هزاری بهش دادم و گفتم:"برو 20-30 تا نون بگیر که تا چند روز راحت باشیم" و تازه خاطر نشان کردم که یادش نره بقیه پولو پس بگیره! 

آغا گذشت و سید جان گرخیده طور اومد تو ماشین که عیال! چه نشستی که 33 تا نون گرفتم با یه نایلون 10 تومن! گفتم نه بابا مطمئنی؟! مگه نون دونه ای 100تومن نیس؟! گفت نه بابا 350 تومنه گویا!

از کی نون این قدر گرون شده؟! اگه وضع نون اینه پس گوشت و مرغ چیه؟!

اصن ذهنیتم نسبت به دنیا به کل منهدم شد! به واقع حس مکسیمیلیانوس تو فیلم اصحاب کهف رو داشتم که بعد از سیصد سال از غار اومد بیرون نون بگیره!!!

 بعد جالب اینجاست که ما رفتیم شگفتیمون رو با همه share کنیم که چیزی جز خنده ملت و نگاهی که توش یه "بذار برین سر زندگیتون با خاک یکسان میشید"ِ خاصی بود چیزی عایدمان نگشت!

فکر کنم من و سیدجان قبل از اینکه بریم خونه خودمون باید یه دوری تو بازار بزنیم قیمت هامون رو از عصر دایناسور ها به سال 96 آپدیت کنیم و گرنه هیچ بعید نیست چهار روز بعدش یه هزاری دست بگیریم بریم به آقاهه بگیم ده تا نون دو رو خاشخاشی بده بقیه اش مال خودت!!! 



  • مهر2خت
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۹۶ , ۱۱:۵۱ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
:)))))))))))))))))))))))
خدا شما وسید رو حفظ کنه با این حجم از بروز بودنتون
قربونت:)))))
منم همینجورم میرم دوتا ساندیس و  یه کیک و یه پفک میخرم طرف جمع میزنه میشه 70 تومن منم اویزون باید برگردم خونه 60 تومن باخودم ببرم :/
:)))))))))
پس ما تنها نیستیم
پس تخفیف هم بهتون داده گویا! :)))

عه؟ چطور ؟ به خاطر نایلون میگی؟:دی
آخه ۳۳تا نونِ ۳۵۰ تومنی بیشتر از ۱۰هزار تومن میشه! :))
:)))))
شاید دیده خیلی تعجب کردیم دلش سوخته !
خبر نداری!! نون پونثد تومنی هم هست...........:دی
یا خدا! (OoO)
افق کجاست؟! :(
ما نون (لواش) دونه ای ۱۸۰ تومن میخریم.
نون محلی(گِرده) هم دونه ای ۱۰۰۰ تومنه:)
سنگگ رو یادم نیست.
یاعلی
عجب یعنی گرونه یا ارزون؟:دی
به قول خودت ممنون از حضورت:دی
علی یارت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan