هلووووووو...:|

شاید باورش براتون سخت باش اما همین بعد از ظهری خواب دیدم یه خیّری یه پیش دستی هلوی پوست کنده در اسلایس های منظم و یک اندازه خیلی شیک وفانتزی بهم داد، گفت بفرما....
یه دونه اش رو خوردم....آخ آخ آخ...یعنی نابود شدم اصن به حدی شیرین و خوشمزه بود که تا چند ثانیه بعد از بیدار شدن داشتم دهنم رو مزه مزه میکردم...!


 پی نوشت: معده خالی بدجوری روی روان آدم تاثیر میذاره!
  • مهر2خت
ای جونم من هم هلوشیرین رایه لحظه دردهنم مزه مزه کردمم
چه طعمی به به ،مزه اش جداهسته اش جدا هلوعشق است:))
معده خالی دلش غذامیخواهد
میوه شیرین
برنج سبوس دار
و............
:)))
دیدی چه خوشمزه اس؟:دی
:)) من جات بودم بیدار میشدم به خیر تو خوابم فحش میدادم تا دیگه نیاد هوسیم کنه ماه رمضونیه :)) 
آخه نمیدونی که ماهی فامیلشان بود طرف دیگه خودت که در جریانی...!:دی
واهاهاهای چه هلوی خوشمزه ای :)
تو هم دلت خواست؟:(
+فحش خور شدم؟:دی
اوهوم :)
+ نه بابا شما جانِ دلِ حوایی ^_^
قربانت عزیز مایی:*
هولوی بهشتی بوده :))
آره گویا:دی
هلـو ♡´・ᴗ・`♡
وای وای! تو با من چه کردی؟!!! 😂
اخ اخ من خودمم ضربه روحی خوردم غزاله:دی
هلـــــــــــو!وااااااااای...معرکه ترین میوه س اصن.خوش به حالت :)
واسه این که تو خواب دیدمش:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan