ورژن آپدیت شده شیطان...


از دامهای شیطان همانا Wi-Fi بدون رمز در مراسم احیاست...!:دی

پ.ن: و انّ الشّیطان للانسان عدوّ مبینٌ
  • مهر2خت
یا پیفمبر! مگه می شه؟! O_O

بعله و به آدم سیخونک میزنه:دی
آخ گفتی اخ گفتی
تو مصلی نماز جمعه ۲،۳ تا وای فای بدون رمز هست و از اونجایی که نمیدونم مال خود مصلی هست یا نه خاموشش میکنم اما اون لحظه مثل عبور از روی زمین مین گذاری شده است:)))
یاعلی
واقعا خیلی سخته تقوا پیشه کنی فرشته:دی
خدا اجرت بده:دی
علی یارت
احسنت
:دی
صحنه‎ی ابتلا و امتحانه. پیروز باشید :))
قربونت:دی
:|  به خدا پناه ببر از شرِ شیطانِ رانده شده 😅
چشم بردم پناه:دی
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۹۶ , ۲۱:۴۸ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
استغفروالله:-/
خداوند ما را هدایت نماید:دی
استغفرالله....
دیگه تلگراموشب قدرولش کن:)
ولی مسجدمانتش عجب سرعتی داره هی
ولی من دردام شیطان نمیفتم

من که تقوا پیشه کردم
آفرین بر شما:دی
ای بابا :|
شب قدر حتی؟!
شب قدر حتی!
یعنی یک شیطان واقعی در شب قدر :-|
دقیقا پریسا:دی
جمعه ۲۶ خرداد ۹۶ , ۰۷:۰۷ من الله التوفیق
من که می دونم در مقابل همچین شیطانی دووم نمی‌یارم.... وای فایییییی   اونم بدونه رمز ... محاله بتونم در این نبرد پیروز بشم ...
به خاطر همین یا سریع محل رو ترک می‌کنم یا گوشی با خودم نمی‌برم 
آفرین بر شما:دی
توبه کنید :دی
چشم:دی
دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶ , ۱۴:۳۴ یــاسـᓄـךּ ●‿●
خخخ
:دی
این.  :دی. چه معنی میده؟
کد یکی از اسمایل های یاهوئه که یه لبخند بزرگ زده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan