خواب های دنباله دار...

جاتون خالی یعنی جای دشمنتون خالی سر صبحی خواب میدم از خواب بیدار شدم -دقت کنید قابلیت تصویر در تصویر دارم بنده- دیدم یهو یه سوکسه نا به کار زوزه کشان از بغلم رد شد -زوزه مال سوکسه نبود ها به خاطر سرعتش زوزه کشان بود گفتم نگید مگه گرگه! که الحق گرگ بود خوشحال تر بودم به همین برکت!- آره میگفتم رد شد و من از همون جا گفتم ماماااااااان بیا... گفت بعله...گفتم بدووووو....گفت باشه الان....دوباره گفتم مامان بیا دیگه دوباره گفت الان میام :|

این قدر خوشم نمیاد یکی رو صدا کنی هی بگه الان الان و نیاد اه...:| در همین اثنی هی سوکسه ویراژ میداد اینور و اونور و من با نگاه دنبالش میکردم حتما میدونید که طبق اصل نانوشته ای پیدا شدن سوکس مهم نیست بلکه گم شدنش مهم وبغرنجه! و رفت زیر پتوم...:(((( حالا این وسط داشتم فکر میکردم که این دیگه واسه  من پتو نمیشه و باید آهک و اسید ریخت روش و در عمق 100متری دفنش کرد که با یه ضربه کاری به درک واصلش کردم و سید جان اون وسط خوابیده بود  همون جوری چشماش بسته بی خیال گفت دو تا هم اینجاس...! -ای خدا یعنی این بشر تو خوابم نسبت به برخی مسائل خونسرده:))) - آقا چشمتون روز بد نبینه دو تا دیگه از یمین و یسار حمله کردن که دیگه شرح جانفشانی ها و رشادت های من در این مجال نمیگنجه و... الان یه ساعته بیدار شدم میرم پتو بندازم رو سرم یاد سوکسه میفتم، موهایم به گوشم میخوره یاد سوکسه میرفتم، نگاه به اینور میکنم یاد سوکسه میفتم نگاه اونور میکنم... اصن یه وضعی!!! bed bug smileyهر چیز سیاهی در ابعاد 7cm میبینم...:(((( گفتم بیام بنویسم ذهنیاتم رو تو ذهنیات شما بریزم بلکه خالی بشه بتونم بخوابم...!

 پی نوشت1: آقا اصن یکی بیاد قابلیت خواب دیدن رو از ما بگیره به همین وقت و ساعت اگه ناراضی باشم! یعنی به جرات میتونم ادعا کنم که پدر خواب های چرت و پ... -نه خدایی دقت که میکنم میبینم قابلیت پدر شدن ندارم! :دی - مادر خواب های چرت و پرتم -  تازه خواب امروز رو در بدبینانه ترین حالت در رده خوابهای متوسط رو به خوب!!! طبقه بندی میکنم ببینید کابوس هام چیه دیگه!

پی نوشت2: یه بار خواستم واسه یکی تعریف کنم داشتم میگفتم که موسیقی متنش موسیقی متن فیلم other بود و افکت نوریش یه تاریکی مبهم و... اینا توی تیتراژ ابتداییش بودم که گفت جون مادرت نگو دیگه شب خواب بد میبینم!

پی نوشت3: به درجه ای در کابوس نائل شدم که وقتی به سیدجان میگم امروز خواب دیدم که... میگه یا حضرت عباااااااس دیگه چی خواب دیدی!

پی نوشت4: تازه اگه نمیدونید بدونید خوابهام رده بندی صدقه ای هم دارن، یعنی صبح به سیدجان میگم -بسته به شدت بد بودنش- صدقه بذاره کنار دیگه خودش میدونه خواب صدی، دویستی، پونصدی، هزاری حتی! دیگه آشنا شده طفلک میگه اوه اوه خواب هزاری دیدی!؟ -یعنی این قدر وحشتناک بوده؟!

پی نوشت5: به دلیل قرار داشتن در ماه مبارک رمضان و تلطیف روحیه روزه دارن برخلاف روال معمول از گذاشتن تصویر معذوریم!


 خب دیگه کافیه...برین به زندگیتون برسید... مقصود حاصل شد

  • مهر2خت
من نمی دونم برای خوابات دلداریت بدم یا نه! به خاطر این بامزه تعریف کردنت لبخند بزنم؟ :|
تو در هر صورت لبخند بزن عزیزم:)
عزیزم :))) 

من همیشه رویا می بینم مثل همون کیک پست آخرم
خوش به حالت این از موهبت های الهیه به تو:دی
پی نوشت ۴ خیلی باحال بود!
ولی بطور کلی چه سوسک‌ها که گذرشون به پتو و سایر وسایل میفته و ما خبردار نمی‌شیم! :)) بی‌خیال! :))
:دی
ایییییییی :(((((
حالا آدم خبردار میشه که دیگه نمیتونه بی خیال بشه:(((
سه شنبه ۳۰ خرداد ۹۶ , ۱۷:۰۵ نویسه های یک پسرایرانی:))
توشبهاافطاری کم بخورمشکلت حل میشه
ودیگه ازاین خواب هانمبیبینی
من همیشه این مشکل رو دارم ربطی به ماه رمضون نداره:دی
در ضمن ما افطار ها رو سبک میخوریم!
ای جانم 😂 کلی خندیدم :))
نوش جانت غزاله جان
وبلاگ جالب و مطالب خوبی  داری  مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده .مطالبتون خیلی ساده و در عین حال صادقانه است موفق باشی. 
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan