دو قدم مانده به پایان...



گفتم یه وقت زشت نباشه ماه رمضون تموم شد و ما یه شله زرد نپزیدیم!150.gif

این شد که دست به کار شدیم  و ... بفرمایید :)

  • مهر2خت
شنبه ۳ تیر ۹۶ , ۲۱:۳۹ 🍁 غزاله زند
چه با سلیقه،به‌به 😊
(^_^) مرسی لطف داری غزاله جان:)
به‌به :)
نوش جان :)
قربانت آرزو جان:)
بح بح منم میخوام 
بفرما
هنوز یه کاسه مونده:)
به به ...
از ظاهرش معلومه که خیلی خوشمزه ست
نوش جان...
آره جات خالی
البته من نباید تعریف کنما ولی دیگه چقدر تواضع؟!:دی
 خوشمزه بود خیلی :دی
گلِ سرخ‌ها رو... :))
دیگه باس معلوم باشه ما کاشونی هستیم:))
چقدر قشنگ تزیینش کردی بهش میخوره مزه اش هم خوب باشه:)
البته من کلا شله زرد نمی خورم:)
نوش جونتون
یاعلی
چشمات قشنگمیبینه فرشته جان:)
عه چرا؟
قربانت
علی یارت
يكشنبه ۴ تیر ۹۶ , ۱۹:۱۲ قاسم صفایی نژاد
چه خوب. دلمان خواست!
قابل نداره:دی
يكشنبه ۴ تیر ۹۶ , ۲۲:۱۵ نویسه های یک پسرایرانی:))
ایکاش زودتراومده بودمم:)
الان فقط کاسه خالیشومیتونم ببینم:((
بعله!
این سزای کسی است که دیر میاید:دی
دوشنبه ۵ تیر ۹۶ , ۰۲:۰۳ خانوم ِ لبخند:)
به به چقدر کدبانو آخه :*)
من هزاربار تا الان خواستم شله زرد بپزم و هیچوقت نپختم :))
در ضمن نوش جان تون : )
واقعا چقدر ؟!؟!
عه چرا خیلی باحاله مخصوصا اون موقع که فرتی زعفرون می ریزی توش اینقده حال میده:دی
قربانت مامان:*
سه شنبه ۶ تیر ۹۶ , ۲۰:۲۵ یاسمین پرنده ی سفید
سلام قبل از هر چیزی عذر می خوام که کامنتم مربوط به پستت نیست!

من به عنوان یکی از اعضای رادیو بلاگیها می خوام که رسما به فراخوان "خبرنگارشو"ی رادیو دعوتت کنم.
اگه دوست داشتی پست آخرم رو که در مورد همین موضوعه بخون و لطفا دوستات رو هم دعوت کن :)

تابستون خوب و خوشی رو برات آرزو می کنم :)
سلام خواهش میکنم
مرسی از دعوت رسمیت یاسمین جان باعث افتخاره:)
شرکت نمودم:)
حتما دعوت میکنم ازشون
مرسی عزیزم همچنین تو:*
وبلاگ جالب و مطالب خوبی  داری  مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده .مطالبتون خیلی ساده و در عین حال صادقانه است موفق باشی.
آخ قلبم
بازی با روح و روان توسط یک عدد شله زرد
ای بابا تا این حد یعنی؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan