به طرز ویران کننده ای اصن...




این دو سه روزه دم دمای اذون صبح جوری هممون از گرسنگی بیدار میشیم؛
هر کی ندونه فکر میکنه آغاز قحطی هفت ساله مصره...!
  • مهر2خت
چهارشنبه ۷ تیر ۹۶ , ۱۹:۰۰ یــاسـᓄـךּ ●‿●
خخخ
:دی
سلام و خداقوت
وبلاگ فوق العاده ای دارید
لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید
خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم
:)
:))) متنفرم از این بازی رو مخههههه
:))))
من عداوتی ندارم باهاش اما بازی هم نکردم
برادرزاده ام میخواست بره مسافرت تبلتش رو داده بود دست باباش گفت نزاری پو گشنه بمونه ها، جالب داداشم هم سر وقت بهش غذا میداد:))
عکس رو دیدم یاد اون افتادم:))
من موقع افطار عین قحطی زده های سومالی حمله میکردم:))
یاعلی
:))))))
علی یارت
من نه تنها مثل ماه رمضون بیدارم که سحری هم می‌خورم :دی(به‌جای شام و صبحانه)
احسنت:دی
خیلی خوب بود ینی ها :)))
قربونت قابلی نداشت:دی
پنجشنبه ۸ تیر ۹۶ , ۱۸:۵۹ نیمه سیب سقراطی
یعنی طبیعیه که منم نصف شب گشنه ام میشه ؟ :))
آره عزیزم نگران نباش طبیعیه اصن مورد داشتیم طرف از ضعف نمیتونسته پاشه بره یه چیزی بخوره:دی
سلام 
مادرم خیلی اذیت می شد طفلک ، افطار که می کرد می گفت هیچی نگو بزار تو حال خودم باشم 
:)))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan