گشتم نبود...

دقت کردین تو دنیا هر کشوری مکان های مهم و دستاورهای استراتژیک رو به اسم سیاست مداران نامی و رئیس جمهورهای کشورشون نامگذاری میکنن؟ تا هم همین به این وسیله از زحماتشون قدردانی کنن و هم نامشون برای همیشه توی تاریخ کشور خودشون و حتی جهان ثبت بشه.

 جان اف کندی از مشهورترین و مهم ترین فرودگاههای امریکاست یا مثلا یکی از ناو های هواپیمابرشون  به نام آبراهام لینکن، اولین رئیس جمهوری خواه امریکاست یا فرودگاه زیبای پاریس که اسمش شارل دوگله و .... 

جالب اینجاست که توی مهین گل و بلبل خودمون یکی رو که کشتن، دوتای بقیه هم به میمنت و مبارکی در حبس خانگی تشریف دارن بقیه دار و دسته هاشونم که بحمدالله یا فراری ان و خارج نشین یا مختلس و مفسد اقتصادی ان و تحت تعقیب!
آخری هم که به قول خودش علی برکت الله بی وقفه مشغول گل کاری تپه های جامونده!
این وسط ارتش چهار تا موشک ساخته اسمش رو گذاشته سلمان و مقداد و یاسر و  الان به شدت با کمبود اسم روبروئه اونم به خاطر این که از صدر اسلام تا حالا ایران با تلاش شبانه روزی عزیزان، چهارتا آدم حسابی به خوش ندیده! الحمدلله!

 


  • مهر2خت
گل کاری تپه های جامونده!!عاااااالی بود!=))))))

قربونت نوش جان:دی
دلتون حسابی پره ها؟! :)))
معلومه؟!
نفس عمیـــــــــــق
:دی
نام گذاری به اسامی یاران پیامر اسلام بخاطر کمبود اسم و عدم وجود به قول خودت آدم حسابی تو تاریخ کشور ما نیست.

اما بهتره بهت یاد آوری کنم:
سلمان: سلمان فارسی یکی از بهترین یاران پیامبر بود که پس سختی های بسیاری که برای گرویدن به دین اسلام کشید بالاخره پس از مدت ها به پیامبر رسید و تا آخر عمر در راه اسلام بود. سلمان یکی از اسطوره های ایران به حساب میاد، هرچند امروز کمتر کسی پیدا میشه که لقب اسطوره رو بهشون بده.
مقداد هم یکی از باوفا ترین یاران پیامبر و بعد از اون حضرت علی (ع) هست
و البته یاسر و همسرش سمیه اولین زن و مرد شهید اسلام بودند.
و به نظرمن گشتند و چه اسامی چه خوب کسانی رو به روی موشک ها گذاشتن.
خارجی ها هم که همچین اسامی رو میذارن بخاطر اینکه تو مذهبشون افراد بزرگوار و الگو های پاکی مثل امامان ما و قهرمانان اسلام ندارند.
به نظرت چرا بروسلی اینقدر اسطوره شده؟ برای اینکه تو دین کشورش اسطوره هایی مثل حضرت علی٬بقیه امامان، و همه و همه ی شهیدان ... اسلامو ندارن.
بخاطر همینه وقتی کسی مثل بروسلی توی کشورشون پیدا میشه اینقدر بزرگش میکنن. البنه من نمیخوام بگم بروسلی فرد بزرگی نبود یا... بلکه فقط مثال زدم.
امیدوارم متوجه منظورم شده باشی
یا علی
من منکر بزرگی عظمت و مقام این افراد نمیشم و اعتراضی هم روی نامگذاری موشک ها ندارم
پیشنهاد میکنم پست رو یه بار دیگه بخونید سوء تفاهم براتون پیش اومده فکر کنم
بابا همون که کشته شده خوبه دیگه اسمشو همه جا بذارین :|
چمران هم خوبه مثلا.اصن از اسم کوچه خیابون ها وام بگیرن، اونا از کجا اومده؟!
همه:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan