مملکت که نیس!.. اجتماع نوابغه!!!

قضیه از این قراره که یه پیرمرد 70-80 ساله ای که سال پیش خانمش رو از دست داده از درد تنهایی و بی کسی تصمیم به تجدید فراش گرفته بنده خدا!

که خوشبختانه بچه هاش هم با به جا آوردن فهم و شعور کم سابقه ای و در نیاوردن کولی بازیbrod kavelarg smiley و تعصبات بیهوده  چه میدونم "ما نمیتونیم کسی رو جای مادرمون ببینیم" -که هیچ فایده ای برای عزیز از دست رفته شون نداره هیچ، باعث رنجش پدرشون هم میشه- finger smileyو این صوبتا! واسش آستین بالا زدن و یه خانم عاقله بالغه ای در سن و سال خودش که از قضا طوفان روزگار به زندگی اونم رحم نکرده و شوهرش رو ازش گرفته،رو براش در نظر گرفتن!(خدا خیرشون بده!) تا این طفلکا باقیمونده عمرشون رو توی تنهایی و غم نگذرونن و همدل و هم زبون هم باشن!

تا اینجا که همه چیز خوب و گل و بلبل...!congratulations smiley

بعد رفتن ازدواجشون رو ثبت کنن فکر میکنید چی شده!!؟

فرستادنشون آزمایش خون!!!!!!! - به جان شیرین ِ خودم!-

این بیچاره ها هم رفتن! فکر کنید یه پیرمرد و پیرزن 70-80 ساله رو فرستادن آزمایش خون!72.gif قضیه جالب تر هم میخواسته بشه تازه! قرار بوده بین دختر ،‌پسرای هم سن و سال نوه هاشون بشینن توی کلاس آموزش های قبل از ازدواج!!!!!!!!!!!!!!! -به جون ِ بچه ام!-big smile2 smiley که دیگه با پا درمیونی بچه هاشون از اون دیوونه خونه نجات پیدا کردن و دیگه ازدواج کردن شکر خدا! 

در پی این ماجرا اسکل رفته اعاده حیثیت کرده!

 


 

  • مهر2خت

به عمل کار برآید به سخن دانی که نیست!

خوشحالند و به خیالشان با همین چند جعبه شیرینی و چند سینی شربت -که فردایش رفتگر بیچاره برای جمع کردنش بازها و بارها خم میشود و هیچ کس تره هم خورد نمیکند برای شعار خم شدن قامت* که پر شده توی ورزشگاه ها و فقط به درد تبلیغات دور زمین های فوتبال و والیبال میخورد انگار!!! - همه چیز ردیف میشود و فردا آقا میاید و تمام!

و پرونده بسته میشود تا نیمه شعبان سال آینده!

نمیدانند آمدنش "مرد" میخواهد...

راستی و امانتداری میخواهد نه دو دوزه بازی و خیانت...

درستی و حقیقت میخواهد نه تزویر و ریا...

همدلی و احسان میخواهد نه زیر آّب زنی و نان به نرخ روز خوردن... 

 

 

عکس نوشت: کاشان، پارک بانوان، جشن میلاد منجی دو عالم

پی نوشت: خدا رو گواه میگیرم قصدم ابدا نادیده گرفتن این همه اخلاص و ایمان و احساسات پاک جوونای مردم که صبح تا شب و شب تا صبح نذری میدن و ریسه میبندن نیست! 

 

 

*"برای برداشتن هر زباله ای قامتی خم میشود" 

  • مهر2خت
Designed By Erfan Powered by Bayan