فیل های سفید



جایی خوندم یکی از پادشاهان گذشته به پاذشاه یه کشور دیگه یه فیل سفید هدیه میده و خب بالطبع فیل سفید چیزی نبوده که همه جا باشه و به اصطلاح قدیم ذی قیمت و به قول ما لوکس محسوب میشده...پادشاه هم یه عده رو مامور میکنه که 24 ساعت مواظب هدیه گرانبهاش باشن و از هیچ قسم خورد و خوراک و تیمار کم نذارن براش

سالها میگذره، پادشاه میمیره اما همچنان نسل های بعد هزینه های هنگفتی بابت نگهداری فیل سفیدی میپردازن که نمیدونن به چه دردی میخوره اما خب از طرفی هم دلشون نمیاد چیزی رو که سالها براش بودجه و انرژی صرف کردن به راحتی از دست بدن و بنا به یه جبر اختیاری همچنان ادامه میدن...

دارم فکر میکنم که من چقدر  خرج فیل های سفید زندگیم کردم، فیل هایی که هیچ خاصیتی برای من نداشتند و صرفا برای وقت و انرژی و حتی احساسی که بابتشون هزینه کردم تا به حال نگهشون داشتم...

فیل های سفید زندگی شما چیا هستن؟!

  • مهر2خت
فیل سفید تلگرام و شبکه های مجازیه که الکی الکی هی شارژ وای فای می خورن:|

والا.....
پفک و چیپسم فیل سفیده :/ادمو چاق میکنه 
چه عصبانی:دی
دوشنبه ۲۷ دی ۹۵ , ۰۰:۴۵ پرتقالِ دیوانه
من فیلمام نارنجی ان
اینم میشه باشه!
دوشنبه ۲۷ دی ۹۵ , ۰۰:۴۶ پرتقالِ دیوانه
*فیل هام
نابود تصحیحتم اصن!:دی
عمیق که فکر میکنم میبینم وای چقدر فیل سفید دارم اطرافم :/
منم!
چه خوشگله این فیل‌ـه:)

قابل نداره!:دی
عمری که سوخت پای دلت قابلی نداشت،نامرد:/
جان؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan