خوب شد بلد بودا...!

بنده خدا داره از خاطرات سفرش به کربلا و لطف و احترامی که مردم عراق به زائرای اربعین دارن، تعریف میکنه

گویا وسط راه بند کوله پشتیشون پاره شده خواستن به یکی از اینایی که التماس میکنن اگه کاری دارید براتون انجام بدیم، بگن که براشون بدوره حالا توجه کنید که چه جوری... الکوله پشتی الجـِر -!!!- بعد دیده این بدبخت داره خیره نگاهش میکنه با زبان ناشنوایان بهش فهمونده یارو هم خوب دیگه خر نبوده که، فهمیده بالاخره! واسش دوخته!

بعد عراقیه دیده طرف خیلی مسلطه به زبان عربی دستشو تا مچ کرده تو حلق خودش که یعنی بیا غذا بخور! گفته نه الزوجه الانتظار  ناگفته نمونه که منظورش از زوجه شوهرش بوده -!!!-

حالا هی میگه فلان رو بهش گفتم ، بهمان رو بهش گفتم زیاد نمیفهمید!!!!

آخه

ای در زبان عربی فصاحت را معنا کن!

چه جوری بهش گفتی که نفهمیده!؟ با زبان ناشنوایان؟! با چسبوندن الف و لام اول همه کلمه ها حتی کوله پشتی؟! که الحق همین الکوله پشتی یه تنهایی کافیه که جبران خلیل جبران و نجیب محفوظ به قول یارو گفتنی جامه ها بدرند!

یه تنه تحول عظیمی در صرف و نحو زبان عربی ابجاد کرده اصن!

حالا هی ما میخوایم دو نقطه خط وار از کادر خارج بشیم بالاخره فامیل شوهر گفتنش! هی ما میخوایم سنگینی و متانت خودمونو حفظ کنیم... هی میگه خوب شد من زبان عربی بلد بودما فلانی که اصلا بلد نبود!!!

هیچی دیگه آخرش این جوری =)))))) از کادر خارج شدیم!

  • مهر2خت
ما هم خندان و اینجوری :)))) از این‌صفحه خارج میشیم .:)
خارج شو اشکالی نداره :دی
دوشنبه ۱ آذر ۹۵ , ۱۴:۵۸ 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
بابا طفلک سعی کرده
گلیم خودشو ازآب بکشه
بیرون دیگه😂😂😂
بلد بوده خب:دی
آقا اصلا این عربی صحبت کردن اونجا یک معضلی بود! این هم سفرای ما هم دست کمی از انی بنده خدا نداشتن. رفته بود به یکی  از موکب ها میگفت الپتو الپشتی! الخواب خسته خسته! یعنی دلم میخواست زمین دهن باز کنه بریم توش. خب این بنده های خدا اصلا پ ندارن. حالا گیرم با ال چسبوندن بفهمه چی میگی خخخخ

:(((((((( الپشتی الپتو
دقیقا مسئله کوله پشتی هم همینه دیگه همین پ ناقابل:((((
من دارم فکر می کنم بلد نبود چی میشد:/...
  حالا عربی باز یه مشترکاتی داره 
انگلیسی که هیچی  
من یبار طعم مواجهه با فردی که نفهمیده انگلیسی چی گفتم شدم
بیچاره فقط لبخند میزد...:))))
:(((((((
بدبخت اون یارو :دی
القایم
خخخخخخخخخخ
شنبه ۲۰ آذر ۹۵ , ۰۷:۱۸ رادیو بلاگی ها
سلاااام
سوژه ی خبرا بودین :))
سلام.
ممنون :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan