و این گونه مریم شد مریم سادات :دی

معرفی میکنم مریم خانم سابق هستند ایشون از بازماندگان دوران کودکی ته تغاری جان که الان افتخار خدمت رسانی به فسقلی های خانوادهbabies smiley را دارند.    

این پیش زمینه رو داشته باشید.

لوکیشن:منزل ددی جان،جمعه ظهر، سر سفره ناهار، با شرکت: ابوی، والده مکرمه، ته تغاری، خان داداش و بانو و...سید جان.
فسقل خان ثانی*:عمه!؟
من:جانم عزیزم
_دخترت تو (کو)؟!
(سید جان در حال سوت زدن!!!، تمام خانواده خندان منتظر جواب من)
_جان ؟!...عهههه...عمه جون بیا ناهارت رو بخور زود بزرگ بشی بری مدرسه...بدو قربونت...
(دوباره مصرانه)_دخترت تو ؟!
_عزیزم من دختر ندارم که...
_چرا ؟!
(یه نگاه میکنم به سید جان همچنان داره سوت میزنه، نه! مثه اینکه آبی ازش گرم نمیشه خودم باید پاسخگو باشم! )
_نداریم دیگه عزیزم!
تـِپ تـِپ تـِپ (میدُوه!)
_بیا این (مریم!) دخترت باشه!


*دو سال و اندی دارند ایشون!
  • مهر2خت
جمعه ۱۲ آذر ۹۵ , ۲۰:۲۵ 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
خو همین دخترت باشه😊😊😊
چون تویی باشه :دی ه چون تویی ها :دی
:-)))) آخی عزیزممم چه مهلبووون:-)))
اهم ههم سید جان عاقاتونن؟؟^____^
:دی به عمه اش رفته خخخخ:دی
با اجازه بزرگترا بهله!:دی
آخی چقدر گوگولی :))

گوگولی از خودتونه:دی
بچه ها کلا شیرینن

منم از دوران دانشجویی دوتا عروسک به یاد گار دارم که اسباب بازی کودکان و نوگلان فامیله
اولین کسی که باهاشون بازی میکرد الان هشت سالشه :دی
چه جالب:)))))
عزیزززززم ..بچه ها یه حرفایی میزنن ادم می مونه 
مثل داداش من یروز در خونه به صدا دراومد 

داداشم رفت پشت افون تصویری داد زد اجی اجی  همسرت اومد○_○.
حالا من این وسط همسرم کجا بود اصن بچه 4 ساله چی میدونه همسر چیه ..
بنده خدا یه نفر برا اب اومده بود:/
همسر :)))))))))))
آخیییییی
عزیزم:))
:)
اوخی ^_____^
فسقلی ^____^
:)
شنبه ۱۳ آذر ۹۵ , ۱۹:۱۰ خانوم ِ لبخند:)
وای یعنی من نوه دار شدم ؟ ^__^ وای خدا مبااارکه دخترم :)))))))))
مریم خیلی اسم قشنگیه، اسمی برای همیشه و هنوز :)))
اون مژه های بلندش به کی رفته ؟
:)))))))
پیر شدی مامان رفت دیگه :دی
نامی برای همه فصول :دی
به مامان خوشگلش رفته دیگه ؛))(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan