ح جیمی...


بعضی وقتها حتی فکرش را هم نمیکنی یک نفر پیدا بشود که با وجود کیلومتر ها فاصله،  این همه به دلت نزدیک باشد.
کسی که تا به حال از نزدیک ندیده باشی اش اما با تمام وجود، گرمی لبخندش را از پس کلماتش ببینی
پشت سلام و احوالپرسی اش نوازش انگشتانش را روی دستانت حس کنی حتی از پشت همین کیبورد و مانیتوری که به سختی متهمشان کرده ایم.
بنویسد و تو با خودت فکر کنی چطور ممکن است کسی پیدا شود و این همه حرفهای دلش با حرفهای دلت یکی باشد.
کسی که حتی هنوز یکبار هم از نزدیک ندیده ای اش اما این طور قلبت برایش میتپد و یا خنده اش میخندی و با غم های نهفته در پست هایش بغض میکنی.

دخنر زمستان است اما رفاقتش مثل شکوفه های گیلاس،‌ صورتی کمرنگ است همان اندازه روح نواز و نوازشگر...
انگار یک جور عجیبی مهربانی اش از پشت آن  ح جیمی لبخند میزند...از پشت واژه حنون...
اصلا او اولین حانیه ایست که با ح جیمی شناختمش! قبل از اون همه هانیه بودند، با هـ دو چشم!
تولدت مبارک رفیق صورتی من 2015.gif

+ کامنت دونی رو باز گذاشتم تا هر کس خواست تولد حانیه عزیزم رو تبریک بگه
  • مهر2خت
تولدِ حانیه‌ی عزیز مهردخت‌بانو مبارک باشه^_^
با آرزوهای خوب‌خوب:)
ممنون آرزو جانم
جمعه ۲۴ دی ۹۵ , ۱۱:۵۱ بانوی دی ماه
خوشبحال حانیه :)..
تولدت مبارک خانم لبخند:)
عزیزمممم عارفه جان:)
جمعه ۲۴ دی ۹۵ , ۱۳:۱۲ خانوم ِ لبخند:)
ای جونم. وقتی عنوانو دیدم انقدر قند تو دلم آب شد...
ممنون عزیز دل حانیه :) با معرفت :*
یکی از شانسای زندگی من این بوده که وبلاگنویس شدم. خوشحالی بیشترم بابت اینه که دوستای خوب پیدا کردم.
 مهرت، کلماتت، خاطرات خوب مون، شنیدن صدات،... فراموشم نمیشه دختر مهر:* ❤ 
امیدوارم از نزدیک ببینمت و محکم بغلت کنم
یه کلام...عزیزمی:*
تولدشون مبارک :)
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan