1206


دو سال پیش چنین روزی...

زیر سایه امیرالمومنین، با اجازه پدر و مادرم....بله 

دیگه بعدشم لی لی لی لی و از این صوبتا :دی 




پی نوشت: سبزی پاک کن های عزیز و دلسوز، باور بفرمائید بنده پس از اتمام منزلمان توسط سید جان بدون فوت وقت از منزل ابوی کوچ میکنم، قول میدم، به موقع هم بچه دار میشم و هم بازی هم براش میارم، بعد هم عروس یا دامادش میکنم و بعد اگر اجازه بفرمائید تا عمر باشد زندگی میکنم و بعد هم دار فانی را وداع گفته و بسوی حق رهسپار خواهم گشت، پس نگران نباشید لدفن!





  • مهر2خت
جانِ دلم...

مبارکت باشه :)
سلام حنا دلم برات تنگ شده بود...
+ممنون عزیزم:*
چه عکس قشنگی!
تبریک فراوان :))
ممنون آرزوی مهربونم
مبارک باشه:))
مبارک شما باشه آقا
خیلی خیلی مبارک :)))
خیلی خیلی سپاس :*
شنبه ۱۴ اسفند ۹۵ , ۱۲:۴۳ قاسم صفایی نژاد
ان شالله به سلامتی و عاقبت بخیری
ممنون از لطفتون
ای جاننن مبارکو مبارک
مرسی عزیزم
با عرض تاخیر ولی
 انشالله پیوندتون مانا و جاودانه باشه عزیز دلم :*
مرسی مامان:*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan