مُخل...

آیا نجات جان یک جوجه کلاغِ ترسیده ِ مفلوکِ جا مانده از لانه از دست گربه ای که برایش کمین کرده و آرام آرام از پشت بوته ها به طرفش حرکت میکند، نظم خلقت و سیر طبیعی کائنات را بر هم میریزد و باعث اخلال در چرخه اکوسیستم کره زمین میگردد؟!

هر اتفاقی میفتد بیفتد، بنده چند روز پیش در پارک مرتکب این عمل شده ام دیگر!

گناه داشت خب! :(

 شاید بفرمایید :"گربه هم گناه داشته و گرسنه بوده و چرا نانش را آجر کردی" و ازین  دست افکار پوپولیستی (این روزا زیاد شنفتم دوست داشتم یه جا به کار ببرم:دی) که در این صورت بدون شک شما از طرفداران تام در جدال تمام نشدنی تام و جری خواهید بود قویا به شما اطمینان میدهم که در آن لوکیشن و پوزیشن جوجه کلاغ خیلی طفلکی تر از گربه به نظر می رسید و بیشتر گناه داشت...بعله!  


 

 عکس نوشت: نه خیر ایشون اون جوجه مذکور نیستن ، چیه توقع داشتین توی پارک بانوان موبایل همراهم باشه؟! نخیر آغا!!! اخلاقا صحیح نیست! ما هم که اخلاق مدار...! ولی انصافا همین شکلی بود :دی


  • مهر2خت
اخی :(
بهله :(
سلام
بنطر من که خیلیم کار خوبی کردی! آخه که نمیشه آدم بزاره یه موجود طفلی بی دفاع رو جلوش ششل و پل بکنن که!
مهر دخت جان یه سوال، من بخوام گلاب اصله اصل بگیرم باید چکار کنم؟
آیا شما میسناسین کسانی رو که گلاب اصل رو بفروشن پست هم بکنن؟

احسنت! :دی والا!
بعله میشناسم لاب معمولی میخوای یا دو آتیشه!؟
اصن بیا خونه خودمون :دی
قابل نداشت 😉
دو آتیشه ی دو آتیشه.
فدای مهربونیت،انشالا خونتون همیشه پایدار باشه.
سلیقه ات هم خوبه :دی
قربانت:*
من یه‌بار به مدت ۵دقیقه نظاره‌گر یه گربه بودم که ایشون نیز به همین مدت و شاید بیشتر نظاره‌گر دوتا یاکریم بود. فاصله‌شون زیاد بود و من موندم که اون گربه با چه استدلالی فکر می‌کرد می‌تونه اونا رو غافلگیر و نوش‌جان کنه! به‌هر حال برای احتیاط گفتم دمِ رفتن اونا رو فراری بدم. حالا من هی انواع و اقسام اصوات رو در میاوردم. نمی‌شنیدن که! آخرش گربه‌هه یه جست زد و اونا هم در رفتن. و من با خیال راحت به راه خویش ادامه دادم. :)

احسنت به کار کلا‌غ‌دوستانه‌‌تون! :))
:)))))
احسنت من به تو نشان لیاقت اهدا میکنم آرزو:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan