سنتیش خوشمزه تره...!



 عکس نوشت: دیشب/ نخستین آیین دیزی خوران سنتی/منزل ابوی 

  • مهر2خت
دلم ضعف رفت :((((
آخی عزیزم
میگما اگه تا حالا هم میتوانستی خگخ بشی دیگه الان با این عکس عمرا بتونی:)))
يكشنبه ۱۱ تیر ۹۶ , ۱۴:۴۳ مَـهدی (میرزای قدیم)
سلام با تمام احترامی که براتون قائلم خدمتتون عرض کنم که : خیلی نامردی.... این عکس و این حرکتت آخر رذالته... نمیگی سر ظهر یکی گشنشه؟ آخدااااااااااااااا :)))))))))))))))
متاسفم:دی
فکر میکردم تا حالا دیگه همه ناهار خورده باشن:دی ولی خیلی خوشمزه بود:)))))
نوش جان عزیزم :دی
مرسی گلم ولی احیانا ار اون نوش جونت ها که نبود؟:دی
لنتی :| لنتی :| لنتی :|

وااای خدایااااا 

:)))))
ای بابا من چمیدونستم این همه طرفدار داره دیزی تو بلاگستان!:دی
فکر میکردم لازانیا خورا بیشتر از آبگوشت خورا باشن!
سلام دوست عزیز
وب شما دنبال شد
:)
سلاامم:))
نوش جونتون :)
جای منم خالی:))
من دیووونه دیزیممم:))
سلام علیکم:دی
ممنون بعله حتما
عجب...
به به عجب سفره ااااییییی 
نوش جان
قربانت !
به به 
:)
سایت
واقعا محشری دارید
لطفا بنده رو دنبال نمایید
...
بعد من
بدون بهانه شمارا قطعا دنبال خواهم کرد

با تشکر....
متشکرم
.
:)
من به احترام همه سکوت میکنم:))

:))))))))
واااااااااااااااااااای چه عکسی ...چه دیزی ...واقعا فریبندس :)
:)
مزه اش رو که دیگه نگو:دی
ای جان  
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan